POMS konferens 2022: Habiliteringspsykologen igår - idag - imorgon

Missa inte denna chans att inhämta kunskap men också umgås och utbyta erfarenheter med andra habpsykologer! Föreningen POMS firar 50 år i år och styrelsen bjuder in till en tvådagars konferens i Stockholm.

Denna gång slår vi på stort och gör av med en del av det ekonomiska överskott som pandemin lett till. Vi hoppas därför att så många som bara möjligt ska kunna delta. Efter enbart digitala träffar inom föreningen vill vi träffas och fira tillsammans. Konferensen sker på Kungsholmen på gångavstånd från tåg/Centralstationen och det finns många boendemöjligheter i närheten. Allra närmast är Hotel Amaranten där delar av styrelsen kommer övernatta.

Passa på att delta nu när konferensen sker fysiskt eftersom framtiden kanske blir mer av digitala konferenser. Föreningen bjuder dig på festmiddag och annat trevligt!

Konferensen innehåller både ett historiskt perspektiv och ett brett program som ger användbar kunskap till den kliniska vardagen för habiliteringspsykologen.

Praktisk info

Datum:
29-30 september 2022

Plats:
Piperska Muren Konferens, Scheelegatan 14 i Stockholm

Kostnad:
Early bird - anmälan innan 1/7
Medlem 3000 kr
Senior 2000 kr
Icke-medlem 4000 kr

Anmälan 2/7 till 12/9
Medlem 3500 kr