Hur blir jag medlem i föreningen?

Vår medlemsavgift är 300 kronor per år. Pensionärer och studerande betalar 50 kronor per år.

Du betalar hela årsavgiften oavsett när under verksamhetsåret sept - aug som du anmäler dig. Tänk på det om du planerar att anmäla dig på sommaren. För att få medlemsrabatt på den nationella konferensen ska medlemsavgiften vara betald före konferensanmälan. Alla som betalt medlemsavgift under föregående verksamhetsår eller i september före årsmötet har rösträtt på föreningens årsmöte.

Fyll i nedan för att ansöka om medlemskap.
Om du uppger en privat e-postadress får du automatisk bekräftelse på din anmälan. Annars bör du ändå få ett välkomstmejl inom några dagar, hör annars av dig till ordföranden.

Ansökan om medlemskap i Psykologer för mödrahälsovård och barnhälsovård

Är du medlem i Psykologförbundet?
Har du nu eller tidigare haft anställning som psykolog inom mödra eller/och barnhälsovård?*
Är du pensionerad?*
Studerar du på Psykologprogrammet?*
Får styrelsen uppge dina uppgifter för andra föreningsmedlemmar på förfrågan?*

Som medlem får du...

...utöver ett förmånligt pris på vår nationella konferens även ta del av våra medlemssidor som innefattar:

• Bibliotek
  • Styrelsens mötesprotokoll
  • Årsmötesprotokoll & stadgar
  • Länkar
  • Tidigare konferenser

Du får även föreningens bok som välkomstpresent. Du får möjlighet att kontakta andra MHV/BHV-psykologer i hela Sverige via styrelsen, som också kan ge tips och stöd i professionsfrågor.

Vill du veta mer om att bli medlem och vad det innebär?

Om du är nyfiken på vad föreningen arbetar med, men inte är medlem kan du läsa vidare under fliken Föreningen i ovan menyer. Vill du veta mer om att bli medlem så kontakta då någon ur styrelsen